Stratégia expanzie do zahraničia
![](/templates/img/backgrounds/category.jpg)
![](/files/other_files/s/Strategia_expanzie_do_zahranicia.png)
Stratégia expanzie do zahraničia
Je lepšie vstúpiť na zahraničný trh priamo s vlastným e-shopom, cez Marketplace alebo cez distribútora? To nie je jediná otázka, na ktorú môže odpovedať stratégia zahraničnej expanzie. V ideálnom prípade je priamo prepojená s analýzou trhu a jej výsledky vyústia do kompletného návrhu efektívneho prieniku na zahraničný trh. Pripravujeme tiež stratégie internacionalizácie pre spoločnosti a výrobné spoločnosti.
Som za![](/templates/img/backgrounds/category-description.jpg)
S čím vám môžeme pomôcť
Odporúčania na rozšírenie
Odporučte a podporte údajmi vhodnú formu rozšírenia
Plán aktivít
Naplánujeme kroky vašej expanzie na zahraničné trhy.
Časový harmonogram krokov.
Pripravte časový a finančný harmonogram.
Čo vám to prinesie?
Plán jednotlivých krokov pri expanzii.
Prehľadnú časovú a nákladovú os vstupu na zahraničný trh.
ČO O NÁS HOVORIA naši zákazníci?
![](/templates/img/quotation.png)
![](/templates/img/partners/kaufland.png)
![](/templates/img/partners/shoptet.png)
![](/templates/img/partners/correct.png)
![](/templates/img/partners/tschechien_wirtschaft.png)
![](/templates/img/partners/srn.png)
![](/templates/img/partners/ochrana_napadu.png)