Stratégia expanzie do zahraničia


Stratégia expanzie do zahraničia
Je lepšie vstúpiť na zahraničný trh priamo s vlastným e-shopom, cez Marketplace alebo cez distribútora? To nie je jediná otázka, na ktorú môže odpovedať stratégia zahraničnej expanzie. V ideálnom prípade je priamo prepojená s analýzou trhu a jej výsledky vyústia do kompletného návrhu efektívneho prieniku na zahraničný trh. Pripravujeme tiež stratégie internacionalizácie pre spoločnosti a výrobné spoločnosti.
Som za
S čím vám môžeme pomôcť
Odporúčania na rozšírenie
Odporučte a podporte údajmi vhodnú formu rozšírenia
Plán aktivít
Naplánujeme kroky vašej expanzie na zahraničné trhy.
Časový harmonogram krokov.
Pripravte časový a finančný harmonogram.
Čo vám to prinesie?
Plán jednotlivých krokov pri expanzii.
Prehľadnú časovú a nákladovú os vstupu na zahraničný trh.
ČO O NÁS HOVORIA naši zákazníci?
Skladová okna Vstup na rakúsky a nemecký trh
„S pánom Stříteckým sme začali spolupracovať na samotnej realizácii zahraničného obchodu, čo znamenalo prípravu e-shopu, lokalizáciu a následný marketing - to je pre nás hlavná výhoda - ich komplexnosť.“

Ladislav Horčica
— výkonný riaditeľVeit Electronics Expanzia do Latinskej Ameriky
„Jan Střítecký nám pomohol s expanziou do Latinskej Ameriky. Analýzy, ktoré poskytol, odhalili príležitosti a prekážky vstupu na vzdialené zahraničné trhy. Hoci sa ukázalo, že preniknúť na latinskoamerické trhy je ťažšie, ako sme si mysleli, analýzy jednotlivých trhov nám pomohli určiť, na ktorú oblasť má zmysel sa zamerať. Ich služby môžem vrelo odporučiť.“

Svatopluk Žák
- Sales managerSK-Keramik-Stein Vstup na švajčiarsky trh
„So spoločnosťou ExportPilots sme začali pripravovať náš vstup na švajčiarsky trh. V prvom rade nám poskytli podrobnú analýzu, na základe ktorej sme mohli vytvoriť stratégiu rozvoja. Nasledovala analýza kľúčových slov a samotná implementácia webovej stránky a marketingu. Spoluprácu s ExportPilots vrelo odporúčame, oceňujeme komplexné služby pod jednou strechou a osobný prístup počas celej spolupráce.“
